fredag 29 mars 2013

Boka in den 3:e april!!

Onsdag den 3 april öppnar jag upp mina dörrar för er! Då kommer jag att ha öppet hus här hemma för 3 gången och finaste Johanna från Plain Vanilla kommer att vara här och sälja sina underbara kläder och smycken till specialerbjudande bara för er!!!
Vi kommer att bjussa på lite småplock och så även vin (Ja även vatten och läsk kommer det ju så klart oxå att finnas;-))!
Detta får ni INTE missa!;-)


Vart?: Bokgatan 6 Skillingaryd

När?: Onsdag den 3 april

Klockan: 18-21 drop in

Vem?: ALLA, gammal som ung;-)
 
Plain Vanilla kommer även att ge upp till 50% på hela outleten. (Klicka HÄR) Så har ni någon favorit, så bara in och välj och vraka så tar Johanna med sig dom hem till mej!
Maila Johanna (johanna@plainvanilla.se) om färg, storlek och modell!!
 

Ser fram imot att träffa er alla!!!!;-)
Välkomna!

6 kommentarer:

  1. Nappade du på Monas Universum / plainVanillas webutförsäljning häromdagen då...? Väntade med spänning på rapporter om vad du shoppat loss på..
    ;-)

    SvaraRadera
  2. Men åh jag vill också gå på sånt ju!!!

    SvaraRadera
  3. Helena: Samma som inne hos mej då;-) Samma rabatter här som hos Mona!! <3
    Kraaam K

    SvaraRadera
  4. ha ha, jaha, vissa har det bra... ;-)
    Då väntar jag vidare med spänning på vad du shoppar loss på om ett par dagar då... ;-)

    SvaraRadera
  5. För första gången i mitt liv önskar jag att jag bodde nära Skillingaryd. Skulle shoppa hur mycket som helst från outleten isåfall....=)

    SvaraRadera
  6. Hoppas du har något i höst också. ;-) Inte för att jag tror att jag skulle kunna ta mig till Skillingaryd, men då kan jag i alla fall shoppa loss på outleten. :-)

    Inte så stor idé just nu, innan bebisen bestämt sig för att komma ut... :-)

    Ha det alldeles fantastiskt kul!

    Kramiz Emma

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!