måndag 4 mars 2013

Jag är här...

Jag är bara liiiite off....
Det är lite mycket nu, som alla andra måndagar... Men idag har det varit extremt mycket både psykiskt och fysiskt... Jag återkommer om detta, just nu måste jag bara få detta i mitt huvud, sortera lite och sen bara andas...
Jag har iallafall fått till ett träningspass idag, ett gött sådant! Jag kände att nu jäklar är jag på G igen! Jag kände att det var roligt att träna, vilket jag ju inte kännt på flera veckor....
Jag kände att de där lycko endorfinerna infann sig, ett litet lyckorus bor nu i min kropp och det känns fantastiskt bra! Jag har bestämt mej för att chocka kroppen rejält med ett joggingpass denna veckan! Vi får väl se... Men nu har jag ju skrivit det här, så nu måste jag ju utföra det oxå...;-)
Och förlåt för att det ser ut som om jag ligger och vresar upp mej här på bilden ovan... Jag gör inte det, jag är bara en trött liten fläck med benen i halvkors... Ja jag tänkte så att det inte missuppfattades, det kan ju lätt bli det har jag märkt...;-)
Målet som jag hade i början av året att jag skulle springa en mil innan mars månad var slut.. Öh, jag tror jag måste skjuta på det målet liiiite...;-) Typ till i slutet av maj! Ja ja bara jag uppnår det så! Och att jag sen har mitt andra mål att kunna springa 2 mil innan årets slut, ja det tar vi hand om en annan månad!;-)

3 kommentarer:

  1. Ser faktiskt skönt ut! Kan tanka mig att det är en skön/jobbig känsla i kroppen!

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det förut - If anyone can do it, it´s you!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nej, nu får du inte se. Nu GÖR DU BARA!!! ;-)))
    Heja dig!

    Kram M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!