torsdag 28 mars 2013

Idag är det ingen vanlig dag...

Idag är det vår älskade Douglas födelsedag!
Imorse firade vi med tårta, sång och massor av presenter! Jag säger bara en sak: Bortskämda unge;-) Överlycklig blev han iallafall över sina presenter, ja kanske allt utom kläderna;-)
Jag klev upp i ottan och bakade till en riktigt god och smarrig jordgubbstårta till honom! Nähä, nu ljög jag visst en aning. Varför vara så allert och duktig när man kan köpa frödings frysta tårtor på Hemköp;-) Lycklig blev han iallafall, för det var just en jordgubbstårta som han önskade!
För 8 år sedan låg jag med en underbart söt liten nykläckt liten groda på mitt bröst! Redan då var han de snällaste barnet. Under hans första år hörde vi knappt av honom. Han var konstant nöjd!
Grattis sötaste Dudde på din stora dag!

4 kommentarer:

  1. Grattis Douglas! :)
    Glad Påsk på er!

    SvaraRadera
  2. Å åtta fyller min Alfons om några dagar:)
    Stort grattis!!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till stora killen!

    SvaraRadera
  4. Grattis till stora killen på hans dag önskar ett annat födelsedagsbarn, fast detta barn blev 33 år idag!
    Grattis grattis!
    //Amie

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!