söndag 10 mars 2013

En njutbar dag!

I förmiddags brummade jag och Veronica in till Jönköping! SPA och behandling väntade på oss, en födelsedagspresent som vi fått av våra familjer!
Först lite sushi lunch i magarna och sen väntade lyxen!
Vi hoppade ner i bubbelpoolen och låg där i över en timme, pratade, drack vatten och bara njöt! Hur lyxigt som helst att dela detta med en av mina bästa vänner!!
Sedan var det dax att gå in i rummet där energibehandlingen skulle äga rum! 80 minuter med peeleing, inpackning, massage och lite mer inpackning, stapplade vi ut som två trötta men energifulla morsor!
Såååå njutbart så det nästan är svårt att beskriva! Att låta en annan människa ta på min nakna kropp, det kan ta en liten tid att vänja sig. Men när jag väl gjorde det, njöt jag och lovade mej själv att unna mej denna lyxen lite oftare!
När den sköna behandlingen, bastande och en skön inpackning på håret senare. Drog vi vidare på våra barns HV cup!
Grymma 8 åringar som tog en 5:e plats i cupen och spelade sååå bra! Jag skrek så jag nästan är hes just nu;-)
Det hände dock en incident i omklädningsrummet som gjorde att jag höll på att skämmas ihjäl. Aldrig i mitt liv har jag skämts så mycket... Och då är jag inte den personen som skäms särskilt mycket av mej.... Jag vågar inte ens säga vad det handlar om, ok då... Det handlade om mina bröst som visst några av föräldrarna "råkade" få se... Nej jag stannar där, det blir en gnutta jobbigt annars...;-) *hostar lite nervöst*
Har man varit grymma på cupen och haft en underbar njutbar dag på SPA och i ishallen, så måste man ju oxå avsluta den på bästa sätt! Det blev Mc Donalds till barnens stora förtjusning!!
Härligt att slippa stå vid spisen när man kommer hem klockan 19:30 en söndag kväll!;-)
Att vara med och se på storebror en hel dag, från klockan 11 till 18:30 tar på krafterna! Fabian somnade så skönt i bilen på väg hem och jag ska nu göra honom sällskap! Jag ska drömma om min sköna behandling och leva på den länge!!
Alfred har varit hos våra snälla grannar hela dagen lång och nu ligger han här brevid oss och berättar om alla roliga saker de har gjort idag! Undra om han någonsin kommer att tycka det är roligt att följa med på hockeymatcherna? Och om han själv kommer att börja spela? Ja ja, han är ju bara 5 år och har flera år på sig innan han bestämmer sig;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!