lördag 2 mars 2013

Jag har fyndat!

Imorse åkte Jonas och Douglas iväg på hockey match! Jag vill oxå följa med, men Alfred hatar att vara i ishallen och han totalvägade att följa med på dagens match.
Så istället fick vi bli hemma....
Men jag hade lite ärende till metropolen Värnamo, så då fick småbrorsorna så snällt följa med dit istället!
Svetten rann längst min rygg innan vi var klara med alla affärer och jag vette tusan om jag kommer att ta med mej dom där 2 huliganerna mer när jag ska shoppa;-) Nä för de var mer vilda än tama i affärerna och innan jag hann blunda hade de tagit rulltrappan upp och så var de borta ur affären, elller var på väg att dra ner någon skyltdocka... *suuuuck*
Mitt ärende var att köpa en present, en tavelram och mascara. Jag kom hem med allt utom det;-)
Nej då, jag hittade faktiskt både present och mascara. Men en snygg ram var inte det lättaste att hitta där...
Som sagt, jag kom hem med allt annat, bland annat hittade jag två grymt snygga lampor på EKO som bara stod där och ropade galet mycket på mej!;-)
Det är ganska så typiskt mej. Jag köper och sen vet jag inte riktigt vart jag ska ha det. Så är det med mycket;-) Och som vanligt så suckar bara Jonas åt mej och ruskar i sitt huvud när jag kommer hemdragande med saker;-)
Men denna lampan passade ju perfekt i vårt TV rum, där den lyser upp så fint!
Den andra lampan, som var modellen mindre visste jag absolut inte vart jag skulle ställa? Jag försökte i massor av fönster, men nej den var för stor och klumpig...
Då fick den agera skrivbordslampa på Douglas rum! Snyggt tycker jag och han blev jätteglad för sin nya lampa!
Vill ni veta priset för dessa lampor? Näsan löjligt billigt, 199 kr för den stora och 99 kr för den lilla!
Nu ska jag sätta mej här i soffan och begrunda mina fina fynd som lyser så mysigt och fint;-)
Ni undrar kanske vad jag ska ha i min ram? Jag ska ha denna underbara tavla som jag fick på posten häromveckan av fina Fru N!! Jag lovar er att visa hela fina tavlan sen när jag har hittat den perfekta ramen;-)
(Och ja, ignorera mitt hemska finger som har ett hemskt avnött nagelack på sig... Kanske borde jag sätta mej och måla mina naglar istället för att begrunda mina fina lamopor?!;-))
By the whay... Jag älskar mej själv när jag får till såna här bra fynd;-) *fniss*

2 kommentarer:

  1. Hei, de lampene var kjempe fine :-)

    SvaraRadera
  2. Attans vad synd att jag flytt metropolen i helgen! Annars hänger jag en del på stan och även på Eko för jag älskar att shoppa ;-) då kanske jag hade hoppat på dig som värsta "stalkern" (tur du slapp detta! )
    Då såg du nya lägengetsbygget (nya Länsförsäkringar) mellan Svennes Cykel och Skomagasinet.
    Där bor vi!!!
    Hoppas lördagen varit bra :-)
    Kram Ulrika

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!