tisdag 19 mars 2013

Häfttunga...

Heter det då? Häfttunga, när man har massor att säga, men inte riktigt kan formulera det i ord!?
Om inte så har jag väl hittat på ett nytt ord då;)
Jag har såååå mycket på mitt hjärta som jag så gärna vill dela med mej till er... Men just nu finns inte den där tiden att sitta ner, skriva ett välfyllt och bra inlägg... Men snart och då kommer jag att bubbla ur mej så mycket att era öron och ögon kommer att trilla ur och av;)
Jag sa ju att jag skulle gå och lägga mej igår efter bara några få timmars sömn natten innan... Kan säga att det sket sig rätt rejält och jag hade världens skrattanfall klockan tolv inatt... Jag är pigg som en lärka på kvällarna och nätterna, men jag kan lova er att det är allt annat än vad jag är idag... Jobbigt!

3 kommentarer:

  1. Tunghäfta :)
    Men jag förstår vad du menar! :)

    SvaraRadera
  2. Men då, du får ta dig tid ;)
    Men när man har så mycket och man tar sig tid får man ändå inte ur sig nått :S

    SvaraRadera
  3. Haha, så söt du är. Tunghäfte heter det sp klart.
    och ta dig tid att berätta. Vill veta. *nyfiken* Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!