lördag 24 september 2011

Tiden går fort när man har roligt!

Det var inga problem att få denna eftermiddagen att gå! Men jag har ändå fått mycket gjort! Åkte upp till grannbyn och la mej i solariumet, hel ljuvligt att få känna lite solstrålar! Sen hoppade jag upp på min CT och gick 8,2 km och svettades som en liten gris;-)! Nu är jag nyduschad och nyäten och ska strax hoppa i mina sexiga arbetsläder och köra till jobbet!
Bjussar på en svettbild;-) Visst är jag snygg? *asg*
Ha en underbar lördagskväll! Och kan ni vara bussiga att ta ett glas rött för mej ikväll? Är otroligt sugen på ett stort glas just nu, men istället får det bli vatten hela natten lång... Ganska okej det med;-)!

5 kommentarer:

  1. Jag tar ett glas vitt istället, hoppas det är ok ? :-)

    SvaraRadera
  2. Ditt leende ser aningen "framtvingat" ut där, måste jag säga Karro. Mådde du bra?

    Ha en skön lördagkväll i alla fall. Trots vattnet. ;-)

    SvaraRadera
  3. jag hade slut vin, men jag åt några hallon :)
    skööönt med en långprommis!

    SvaraRadera
  4. Men gud vad du är duktig!!
    Härligt!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!