måndag 12 september 2011

Här kommer lilla Lubben..

hå hå ja ja.. Bärandes på sin kudde hå hå ja ja!!
Fabian har en kudde som sin snutte! Den är med överallt och nåde den som tar den, då utbryter ett krig här hemma;-) Kärleken är stor mellan han och hans älskade kudde....
Den är äcklig, ja äcklig är nog bara förnamnet.. Hur mycket basiller som finns i den vill jag inte ens tänka på. Dessutom envisas han med att ha ETT favorithörn på sin kudde som helst skall vara i både näsan och öronen. De hörnet är alldels svart...
Jag försöker tvätta den så ofta jag bara kan. Men märker han att jag lägger in den i maskinen så bryter han fullständigt ihop...;-)
Jag får försöka tänka lite positivt, att lite skit rensar magen;-) Att alla de miljarder bakterier som sitter där på hans lilla kudde bara är gott för honom så att hans imunförsvar bara blir starkare av dessa basilusker;-)
Jag envisas med att jag tycker att han ska ha ett örngott på sin lilla snuskkudde... Men han är tydligen snäppet envisare än mej. Så de åker av innan jag ens hinner blinka;-)

4 kommentarer:

  1. He he! Jag känner igen det där. Sådär gjorde mellansonen när han var mindre. Hörnet blev stenhårt.... (Vad är det för ämne i saliv egentligen??) :-O

    SvaraRadera
  2. Mysigt!
    Mina har alltid haft snuttefiltar :-)
    Ha en skön dag!
    Kramar
    K

    SvaraRadera
  3. Hehe, Viktos syster har en sån liten katt, som var tvungen att vara med överallt och som deras mamma inte fick tvätta. Hon fick köpa en kopia till slut, för det blev bara äckligt. Haha.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!