måndag 26 september 2011

Förkylningstider...

*brrrr* sitter här och fryser. Hör liksom inte till vanligheterna att jag gör det, nej för jag är ju en sån där svettapa i vanliga fall;-) Tror att det är en förkylning på G:-( Vilket verkligen absolut inte är välkommet nu... Jag har ingen tid att bli sjuk nu, jag har 1000 saker att göra. Dessutom stundar den stora modevisningen imorgon och den får jag ju absolut inte missa;-)!
Barnen snorar om vartannat så det är väl kanske inte så himla konstigt att bacilluskerna envisas att hoppa på mej med då...
Jag tog fram en tunnare vinterjacka imorse när jag skulle skjutsa iväg barnen och den satt som en smäck! Den värmde min stackars kalla kropp och jag kunde borra in mitt ansikte i den stora härliga kragen...
Nehepp inte kan jag sitta här och tycka synd om mej själv... Dax att börja beta av to do listan;-)
Och jo förresten... Ett munsåret kom som ett fucking jävla brev på posten igår, precis vad jag verkligen INTE ville ha nu... Hoppas den stannar vid den storleken så att det inte blir större och att den ynglar av sig....

4 kommentarer:

  1. Hösttider är verkligen förkylnings/sjukdomstider.
    Krya på er!

    SvaraRadera
  2. Usch, ja, dessa höstförkylningar är verkligen inte roliga. Här har vi kört ett race sedan början på september och det verkar inte släppa helt. Det "lustiga" är att det är bara vi vuxna som är förkylda, barnen är (taiträ) kärnfriska!

    Krya på er!

    SvaraRadera
  3. Krya, gumman!!
    Skicka massor av värme ifrån Medelhavet! (Fast egentligen är det Egeiska havet...)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med din modevisning i morgon. Det ska bli så kul att läsa om den... för du tänker väl inte undanhålla den för oss ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!