söndag 11 september 2011

schleeten

Åhh maj gad va jag känner mej schleeten... Det känns som om jag är bakis * 10. På någotvis känns det som om jag ligger i någonform av jetlag. Ja allstå jag har aldrig varit i en sån, men jag kan tänka mej hur det kan kännas. Såsig hjärna, trött, pigg, är det dag eller natt?, huvudvärk, svälld och ja jag vet inte vad man känner mer när man har jetlag;-) Men så känner jag mej iallafall;-)
Jag har sovit så hårt idag så jag har inte ens hört att det varit ett fasligt oväder med både åska och regn! Skönt när man sover så skönt! Det kan jag ju inte påstå att det händer för ofta...
Kanske borde man ta sig ur morgonrocken och rycka upp sig? Eller så kan man ju faktiskt gå runt i den hela dagen;-)!

3 kommentarer:

  1. ja du ibland har man sådana dagar då man känner sig otroligt sliten...Men vad kul att du tappat några kilon! Lycka till i fortsättningen! Själv kämpar jag för att bli av med en hel massa extra kilon efter graviditeten, men inte lyckas jag :-(

    SvaraRadera
  2. Ja varför inte... behåll morgonrocken på du.
    Såna dagar när man bara kan slappa är riktigt najs.

    Kram på dig
    K

    SvaraRadera
  3. Det är söndag och då är det helt ok att gå runt i morgonrock :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!