torsdag 1 september 2011

Robinson!

Utan att blinka så hade jag satt mej på planet och deltagit i Robinson. Guuud vilken utmaning i livet!
Men vad är det för fel på säsongens deltagare? En efter en bara hoppar av för att det är jobbigt och för att dom inte mår så bra. Men nej vad trodde dom när de sökte in egentligen, att de skulle bo på hotell och hänga vid en pool med en kall drink eller? Ja jösses, vad är det med dagens ungdom;-)??
Jag skulle nog vara en sån där pain in da as... Alla skulle vara irriterad på mej och mitt humör ska vi nog inte ens tänka på hur det skulle vara. Kan ju bara säga så mycket som att får jag inte mat på så där 4 timmar så sjunker mitt blodsocker ner till fotknölarna och jag blir ett monster... *mohaha*
Det jag skulle fasa för värst är nog ändå min hemska kroppshårs växt... Alltså skulle jag tillbringa så där 12 veckor (eller hur många veckor är dom där?) Så skulle jag se ut som en gorilla, ja det är sant... Hur i herrans namn bär sig alla andra deltagare åt? Vaxar de järnet innan de åker dit eller? Men håret växer ju ändå hur mycket jag än vaxar och sliter...
Och jag vette sjutton hur jag skulle klara mej utan Jonas och barnen? Många tårar skulle de nog bli i så fall...
Jag får nog allt tänka på det där med att söka in till nästa års Robinsson, fy fasen va roligt det hade varit och få kämpa sig både gul och blå! Dessutom hade jag ju fått en väldigt snabb och smidig bantningskur;-) Och jag hade dessutom blivit brun som en pepparkaka. Eller nja förresten det kanske jag inte hade blivit för att allt mitt kroppshår hade förmodligen funkat som solfaktor 100;-)

Robinsonvinnare 2012?;-)

8 kommentarer:

  1. Haha :-) SV: Du får gärna vara med som testpilot! Maila mig mallatarot@live.se. Skriv gärna en fråga också :-)

    SvaraRadera
  2. Jo, man kan ju undra hur de tanker... Det ar ju Robinson, after all... Ingen jakla solsemester! :0) Tror nog att de vaxar och grejer nar kameran inte rullar, hade ju varit dalig TV med en massa hariga brudar springandes i jungeln... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Jag har funderat på precis samma sak! Hur gör dom??? Mina armhålor hade sett ut som....ja, jag vet inte vad! =))))

    SvaraRadera
  4. Haha..
    Jag hade inte velat vara med.
    Såg gårdagens avsnitt... vad hemskt det var med stroken. Usch!

    Ha en härlig fredag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. haha... kommer du med ska jag hejja järnet på dig när jag sitter hemma i soffan och smaskar på något gott, för jag erkänner - jag är på tok för bekväm för det där ö-livet ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vara med i Robinson hade jag kanske kunnat överväga. Men att titta på det... Jag håller med dig, det är ju bara gnälliga barnrumpor (de lilla jag har läst i löpsedlarna). :-P

    Grow up and start from the bottom, liksom!
    (Oj, nu blev jag både white-trashig och fjortis i samma mening). Ha ha!

    SvaraRadera
  7. Jag måste erkänna att jag hade nog varit en av dom som hoppat av. Men skillnaden är iofs att jag aldrig hade sökt överhuvudtaget. För söker man så måste man ju ha nån insikt om hur jäkla jobbigt det skulle vara.

    Tycker absolut att du ska söka till nästa år! Jag tänker sitta bänkad framför tv:n isåfall. hihi

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag hade verkligen velat vara med, fan vad grymt det skulle vara. Har dessutom noll förståelse för de som hoppar av, som du kanske såg på min status på fb i går. :P
    Skulle lätt kunna söka, men det blir nog lite tuffare nu när man snart har barn. Lättare när man är singel. Och jag skulle nog också vara lite pain in the ass, för att jag är så ärlig och inte vill spela spel. Skulle nog åkt ut på en gång pga det. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!