lördag 3 september 2011

Familjemys!

Sitter ner och myser med familjen i soffan inna jobbdax! Lördagar går kusligt fort och idag har jag knappt träffat mina älskade grabbar. De har varit i simhallen och badat hela dagen och kom hem för bara en stund sedan!
Har även gråtit en stund... Tittade på reprisen Barn med cancer på svt2... Det tog ett rejält grepp om mitt hjärta... Hemska jävla cancer.... Hur överlever man att mista ett barn?? Hemska tanke...
Nu ska jag pussa på mina goa grabbar och sedan ge mej iväg på min sista jobbnatt för denna veckan!!
Ha en underbar lördagskväll alla fina och var rädda om er! ♥

4 kommentarer:

  1. Vilket fint foto!!
    Hoppas natten går fort så att du får helg också!! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hörrudu! Vart fixar du dina bilder nu för tiden? Du har bytt från Picnik va?

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Fin bild på er!
    Jag har inte sett Barn med cancer, tycker det är så jobbigt med sjuka barn så jag har inte vågat...
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!