torsdag 29 september 2011

Brittsommar!?

Sitter i en gassande underbar sol och njuter av mitt kaffe! Tror bestämt att brittsommaren är här och jag hoppas att den är här för att stanna! Tyvärr skulle det nog bli svinkallt redan nästa vecka igen... Men idag njuter jag för fulla muggar och suger åt mej all den underbara D-vitaminen som solens underbara strålar ger!
Jag borde vara inne och städa för huset ser ut som kriget hade brutit ut här hemma. Men vem vill städa när solen skiner?? Inte jag iallafall;-)
Har ni oxå fint väder hos er?

7 kommentarer:

  1. Jajjemän! 31 grader här, serru!
    Njut, fina!
    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Det gäller att ta vara på solen.

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart att få lapa ur det sista av sol och sommar innan vi kryper in några månader!?

    SvaraRadera
  4. Du gör helt rätt i att vara ute i solen! Som sagt så vänder det snart :-(

    SvaraRadera
  5. Här har det med varit superhärligt väder i dag! Å det skulle visst hålla i sej? :)

    SvaraRadera
  6. Städa hinner du en annan dag, jag lovar...!

    NJUUUUUT du som kan vara ute om dagarna!!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. nja, eftermiddagen var helt ok :)
    men bara typ 13 grader

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!