tisdag 13 september 2011

"B" som i Blodsmak...

Har precis varit och chockat min kropp med massor av träning! Jag har inte tränat på nästan 3 månader, så det var verkligen dax att ta upp den biten igen...
Hur otränad kan man bli över en sommar? Fy fasen sägert jag bara. De ynka musklerna som jag hade byggt upp i våras, ja de hade minsann försvunnit bort helt från min kropp. Och den där konditionen ska vi inte ens prata om. Men jag kämpade in i det sistan, envis som en liten gris. Det började till och med smaka blod i munnen, men inget kan stoppa fröken Johansson när hon väl har bestämt sig;-) Har man dessutom en instruktör som är toppen så vill man ju bara mer och mer! När det är som tyngst och man känner att man bara vill sätta sig ner och gråta, då tittar man bara åt Anna-Karins (instruktörens) håll och får ett gigantiskt smail tillbaka och man blir så grymt peppad igen!!
Om jag  kommer ur sängen imorgon? Ja det undrar jag med?;-) Heeela kroppen har verkligen fått sig en rejäl omgång!! *gött*
Något som därimot inte alls funkade på mej idag var knipet... Har visst helt glömt bort det där med knipövningar under sommaren, hur slapp får man bli??? Herregud säger jag bara... (Ja för er som kanske tar fram ert intresseblock och noterar om mitt underliv alltså;-))
Nu är det hårdträning även i den nedre regionen som gäller! Bara att ta fram knipkulorna och börja träna upp det, för så här vill jag inte ha det mer under mina träningspass... 31 år ung och slapp, nej de låter ju inte alls bra;-) *fniss*

5 kommentarer:

  1. Ja, knipa ska man göra! (Slarvar själv... *suck*)
    Gött med intensiv träning. Ska bli spännande att se hur din kropp mår imorgon och i övermorgon. ;-)

    Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Jag måste oxå träna knip! Ja, visst är det gött att komma igång igen efter sommaren? Jag såg dig allt, fasen vad du körde. Du är så jäkla grym Karro!!!! Och vem vill gå från ett gympapass utan att vara svettig???? Inte jag i alla fall ;)

    Kram
    Anna-Karin.

    SvaraRadera
  3. Guuud så gött å komma igång!!!
    Själv sitter jag med förkylningen ännu å trånar efter att få träna snart igen efter nästan tre veckor utan träning...vet ju att det är sååå gött när man väl är där!
    Duktig du är!!!
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  4. Skönt att träna!
    Då sov du gott sen gissar jag :-)

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat, önskar att jag oxå kunde komma iväg o göra nåt men det finns varken tid eller ork här på Sturegatan just nu.... men den tiden kommer väl!?
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!