lördag 24 september 2011

Dom fattas mej...

Jonas och barnen har åkt ner till stugan och kommer inte hem förrens imorgon. Det är tyst och TOMT här i huset, vilket jag inte alls är van vid... Jag borde kanske bara njuta av att få vara lite själv, men jag kan inte det...
Jag vill ha liv och rörelse här hemma. Jonas tyckte att jag nu skulle bara ta det lugn och njuta lite av min ensammatid, men det kan jag inte... Mina små älskon fattas mej så in i baljan...
Där dom är, där vill ju jag oxå vara som den hönsmamman jag är... Jag vill oxå vara med och njuta vid stugan, se de små liven gå runt på gården och pula med småsakerna. Gå ner till havet och slänga lite snäckor vid kanten tillsammans med dom...
Ja jag vet, det gäller bara en endaste natt ifrån dem. Men jag är ju van vid att alltid ha dem vid min sida och nu har jag inte det förrens imorgon kväll... *snyft*
Slänger med denna bilden som jag älskar sååååå mycket! Detta foto togs när Fabian bara var en vecka gammal till vår lokala tidning! Snart är det nog dax att vi uppgraderar vårt familjefoto;-) Ett besök hos fotografen hade suttit på sin plats;-) Hur nu man ska kunna få med hela gänget på en bra bild, det är en annan fråga?! *fniss*

2 kommentarer:

  1. Klart du saknar dem! Lika irriterad man kan vara på barnen, lika sorgsen kan man bli när de inte är hemma såklart. Tur du har jobbet att gå till ikväll så du slipper sitta ensam i tv-soffan. Du kanske kan ta en löprunda i eftermiddag för att få tiden att gå? Det borde jag göra (inte för att få tiden att gå iofs)...
    kram j.

    SvaraRadera
  2. Ja fy va jobbigt det är nä dom är borta.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!