onsdag 14 september 2011

Redo för Ullared!!

Strax rullar bilen mot meckat Ullared! Vi är 3 tjejer som äntligen får komma iväg på lite shopping! Har inte varit där på nästan 2 år, så nu är det verkligen dax igen! Jag ska försöka att inte handla så mycket onödigt "skit" denna gången, men jag vet hur det brukar sluta;-) Jag skall hålla hårt i mina pengar.. *fniss* Nej vem lurar jag nu? Kanske mej själv och ingen annan;-)
Jag har inte skrivit ner någon lista denna gången, så det kan verkligen sluta hur som helst, men vet på ett ungefär vad jag bör ha med mej hem!!
 Nu är jag redo:
  • Bekväma skor, CHECK
  • Välfylld plånbok, CHECK
  • Barnvakt, CHECK
  • Ett glatt humör, CHECK
  • Fylld mage med mat, CHECK
  • Lagomt mycket kläder på mej, CHECK
Ja nu kan inget gå fel!;-) Moooot  ULLARED!!!

12 kommentarer:

  1. Va skoj!
    Dit ska vi om nån månad och det är lika roligt varje gång. Även om jag alltid får dåligt samvete när det går åt så mycket pengar på en gång:)

    Hoppas ni får en superdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jädrans va snygg du är Carro!!
    Hoppas dagen blir superbra!
    Kram
    /// F

    SvaraRadera
  3. Ha det så roligt!!
    Ska också dit snart :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ha så kul! Hoppas du fyndar en massa kul! :)

    SvaraRadera
  5. Ååååå ullareD!!! Jag är avis, visa allt du köpt sen!

    SvaraRadera
  6. kul! hoppas du hittar dina fynd :)

    SvaraRadera
  7. Vi får väl se fynden sen? :-)

    SvaraRadera
  8. Vill mer än gärna se vad du köpt!!!

    SvaraRadera
  9. Åh, jag vill oxå!! Hoppas du fyndar riktigt ordentligt!

    SvaraRadera
  10. Gu va du är lik din mamma!!

    SvaraRadera
  11. Säger som Mobykulla - Snyggt Karro! O. självklart måste du visa vad du stoppat i de gula påsarna =) Vill du skriva något prisexempel oxå? Jag tror säkert att det är ett nöje att handla där, men är det verkligen så mkt billigare i jämförelse med andra lågpris butiker? Jag är iaf avis. Shoppa är roligt!Träffade ni Ola-Conny? =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!