fredag 23 september 2011

Lycka är:

Att få ligga kvar i sängen med pyjamas på och klockan närmar sig 11! Bolibompa är på och vi bara är! Har hur mycket saker som helst att göra egntligen. Men vem bryr sig om det när man bara kan ligga kvar i sängen och mysa!?
Jag njuter och jag vet att även Alfred och Fabian gör det oxå;-) Och inte att förglömma deras älskade Sixten och snuttekudden är så klart med på mysklubbens möte;-)
Min to do lista kan jag göra en annan dag;-)
LYCKA ÄR ATT FÅ MYSA!!! *fniss*

2 kommentarer:

  1. Åh. Underbart. Det är som min dag. Jag och minsta är hemma, går i pyjamas än och vi ser Lilla Röda Traktorn på danska, bara för att vi vill. Underbara dag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt!
    Önskar att jag hade haft den ro i kroppen nu. Tyvärr är min to-do-lista alldeles för lång och kort tid att fixa det på :-)

    Önskar er en fortsatt mysdag!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!