onsdag 28 september 2011

Söta mössor!

Igår fick jag hem ett gäng mössor som jag hade beställt från Wackt design! Underbara mössor med superfina mönster på! Alfred var den enda som fick välja sitt motiv på mössan eftersom att han vid beställningen då bara var hemma! Men Douglas gillade den jättemycket och passade såå fint i sin färgglada mössa!
Fabian fick en vanlig med pippimönster på som bara är sååå fin och som han kommer att kunna ha till alla olika jackor! Skulle själv kunna tänka mej en pippimönstrad mössa nu i höstrusket!;-)
(Ja jag vet att mina barn är både snoriga och skitiga på korten. Men skitiga barn är oxå lyckliga barn;-)) *fniss*

10 kommentarer:

  1. verkligen jättefina! :)

    SvaraRadera
  2. Fina mössor, söta grabbar!!

    Ska kolla in länken.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Superfina mössor.. och pojkar! :)

    SvaraRadera
  4. De mönstrena gillade jag! Ska kolla websidan sen. O. dina kids är precis som det ska vara! =) Urgulliga!

    SvaraRadera
  5. Åh, superfina killar OCH mössor!!
    Måste in och kolla den sidan. Tack för tipset!

    Sv.
    Ang. den där plastsaken som pinnarna står i...
    Det är ett lock som satt på en plast bytta i en godisaffär. I byttan låg massor av klubbor och i hålen likaså. En var nästan tom så jag frågade om jag skulle kunna få den, för jag visste ju att den skulle bli PERFEKT till mina "klubbor". Jorå, jag fick den...tjohooo.

    SvaraRadera
  6. Jättesnygga mössor! Och jag är ju en sucker för Pippi-mönstrat, love it!

    SvaraRadera
  7. När döttrarna var små och hade varit ute sa jag alltid "Ju skitigare de är, desto roligare har de haft" och det är ju ingen nyhet vet vi alla ;-)

    SvaraRadera
  8. Jätte fina mössor!
    Jag måste bara fråga var den vita tröjan med Lille Skutt kommer ifrån?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!