måndag 5 september 2011

God natt snippan!

Låg och läste för barnen ikväll och innan de somnade sa vi god natt och sov gott! Då säger den lilla spjuvern Alfred. -God natt snippan... *hi*hi* Jag blev så full i skratt och frågade vad han sa? Okej då, god natt katten, sa han då;-) Jo för här hemma säger Alfred att snippan heter katt... *fniss*  Men har väl kanske kommit på att katten även kallas snippa?
Så numera går jag under namnet snippan eller katten här hemma.. Jo då det är helt okej och bara att gilla läget i detta mansdomenanta hem;-)!
Vagina, snutta, fitta eller mutta.... Nej katt låter väl ändå bäst;-)?!

5 kommentarer:

  1. Hahahhah vilket underbart inlägg. Jag höll på att dööööö, skön unge du har!!!
    Kram Emma M

    SvaraRadera
  2. Här säger Edith miffa-miffa...vet inte vad hon fått det ifrån men lite gulligt tycker jag!:)Kram Angelica

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha!! Gud vilken söt kille!!! Undra var dom får allt ifrån liksom??!:-) Och ja, katten låter väl helt ok!!:-)
    Kram på er!!

    SvaraRadera
  4. Fasen jag får skaffa en Iphone då ju, för det är de korten jag har undrat över :) Gillar de där små spetslabels:en med text på! Supersött!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Om man måste välja smeknamn till SIG SJÄLV är ju "katt" helt klart att föredra?
    Men katt förresten? "Mus" känns ju mer naturligt... He he! ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!