fredag 16 september 2011

Shopping del 3, lullul till hemmet!

Så där jag nu ska jag visa de sista från shoppingen i Ullared, sen ska jag inte trötta ut er mer om den shoppingen;-)
En ny snygg lampa fick oxå följa med hem! Det fanns massor av snygga lampor, så hade jag bara haft lite större plånbok så hade jag köpt på mej ett lager;-) 149 för foten och 69 för skärmen!
Små söta tabletter blev det oxå i olika färger! Dessa får bytas ut och agerar just nu dukar på våra bord här hemma!
Har länge varit ute efter just såna här söta små gratängformar som man kan servera allt från förätt, varmrätt och efterätt i! 4 pack för 29 pix! 8 fick det bli, men nu ångrar jag mej att jag inte köpte 4 till...
Roligare att ställa fram såna än en stor gratängform när man bjuder sina gäster på middag...
Så nu mina vänner är det bara att åka dit, nu har ni fått lite inspiration av vad som finns där;-)
Jo då leksaker blev det oxå till barnen, men bara några få. För deras rum är välfyllda med just den varan;-) Men lite spel, böcker och bilar fick iallafall flytta in hos oss;-)
Spel och lego är verkligen prisvärda där, nästintill halva priset!

3 kommentarer:

  1. Du har INTE tröttat ut oss med shoppingbilder. Det har varit roligt att "titta i dina shoppingpåsar" =) Massor av fint!

    SvaraRadera
  2. det är kul att se vad du handlat,åk dit en runda till ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också det är kul att titta i dina shopping-påsar!! Mera, mera...
    Ha en skön lördag!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!