lördag 15 augusti 2015

Framme!

Vaknade innan klockan halv sju imorse... Är det inte jävligt typiskt att man vaknar när man får sova?
Så jag gick upp och gick 5 km! Härlig start på denna lördag! Hoppas bara jag orkar hålla mej vaken hela natten!;) Det brukar dock inte vara några som helst problem för fru Grunditz, hon brukar stänga festen!
Klockan 8:30 satt vi i bilen ihop med dessa sköningar i baksätet! 3,5 timme i bilen ihop! Härliga skratt, prat och ännu mer prat! Älskar att hänga med dessa!❤️
Vi stannade till på en underbar rastplats någonstans på vägen och intog en god frukost!
Checkade in på hotell hertig Carl här i Filipstad och har precis intagit en pizza!
Nu slängde jag mej 2 minuter på sängen och inväntar min privata frisör Johanna som ska försöka göra underverk med mitt plats tråkiga hår...
Grabbarna har satt sig i solen med en varsin öl på vår gigantiska balkong Och lyssnar och tittar på alla raggare som åker runt runt här!;)
Detta kommer bli en bra dag! En dag i kärlekens tecken!!!❤️❤️❤️ Älskar bröllop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!