lördag 23 januari 2010

Vinjunta!!!

Idag är jag trött och sliten. Även att jag var nykter och kom hem i innan klockan 01 så känns det som om jag hade varit stenfull igår. Vaknade med huvudvärk och illamående. Plus att jag inte fick fram ett ord. Halson och munntorrhet... Det kändes som om jag hade rökt 1 paket cigg. Förmodligen kan min hals ha berott på att vi skattade så himla mycket!!
Det är alltid lika kul att träffa vinjuntetjejerna!! Älskar dem alla!!
Det bästa är att alla är så olika men ändå så lika!! Mycket skvaller blev det!! Underbart!!!;-)

Tyvärr är ju Jonas på kick off med jobbet så jag är helt ensam hemma. JUST IDAG.... Mitt humör svajar mellan himmel och jord och idag är jag inte alls en god mamma....
Hoppas att det snart går över. Tröstar mej just nu med lite godis!! Dessutom krånglar Internet så det går inte att lägga ut några bilder:-( Men jag lägger ut dem så fort det åter funkar!!

På förmiddagen var jag och grabbarna och hämtade hem vår fina vagn! Jag är så nöjd och Alfred har suttit i den hela dagen till och från. Han trivs som fisken i vatten i den!!
Åkte även och köpte mera färg till taket uppe. Det börjar ta sig. Men det tar sin lilla tid med tanke på att det måste målas 4 ggr....
Hittade en superfin lampa där för 25 kr!! Sedan blev det även en ny duk till köksbordet. Den andra blev ju lite bränd för några veckor sedan...

Nu har jag fått upp lite blodsocker och ska gå och försöka vara en god mor till mina barn... Ska spela lite spel med Douglas. Tyvärr är det inte alltid så lätt när det är en lite Alfred som oxå gärna vill vara med och spel eller (förstöra...)

2 kommentarer:

  1. 4 ggr, så drygt. själv behöve jag "bara" måla tre. :)

    SvaraRadera
  2. älskar dig med Karro =) och jag håller med att vinjuntorna är lika roliga varje gång. Ser fram emot nästa, å då även med en lite mindre deltagare =) kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!