söndag 24 januari 2010

Vin!!!

Eftersom jag är en rödvins älskare så måste jag erkänna att jag smakade en mun eller två på vår vinjunta. Vi hade "vinprovning" där Emma hade köpt 4 st olika viner. Det finns ju verkligen viner och det finns viner. Ett smakade verkligen skit rent ut sagt, blandat med gubbkiss... Vidrigt var detta vin:-( Men dom andra vinerna smakade underbart!! Det sista vinet var en lite suprise... Alla har nog någongång druckit detta. Jag har inte något imot det, men de andra hade de och smakade och deras miner var så härliga;-) Jag säger bara Aurora..

Tack snälla Emma för den goda maten och ett mycket trevligt sällskap! Längtar redan till nästa junta då förhoppningsvis är en till liten medlem som har plåppat ut och som följa med och skvallra,men dock utan vin då med;-)

Tyvärr lever min dator sitt eget liv. Så hur mycket jag än fixar och trixar med kort och text så blir det inte alls bra. Men det får gå för denna gången;-)

3 kommentarer:

  1. *asgarv* älskar minen på Bea när hon provsmakar den gamla hederliga Auroran =)

    SvaraRadera
  2. HA HA HA!!! Inget slår Beas min!!!

    SvaraRadera
  3. Haha, tänkte att ni skulle gilla det. Inget går upp mot en liten nostalgitripp tillbaka till
    15-årsland. Men fy f.. man kan ju inte ha haft några krav på den tiden, förutom att bli full=)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!