tisdag 19 januari 2010

Triss och spel....

Jag köper triss ibland, när andan faller på. Jag vinner aldrig några storvinster. De högsta jag någonsin har vunnit är nog 100 kr och ändå fortsätter jag köpa skiten. Köpten en idag, den fick mitt hjärta att hoppa dubbla slag för ett tag.... Hade skrapat fram 2 st 100 000 kr och började skrapa sista rutan där det står...... 100 0000:-(....

Men det sista som lämnar oss är ju hoppet! Så förmodligen kommer jag att fortsätta köpa dessa lotter och bara hoppas på att ta hem storvinsten någongång när jag är ung och inte som de flesta som är med och skrapar i morgon tv: 80 plus... ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja vi måste spela lite för att åtminstone kunna drömma en liten stund.....;)

    SvaraRadera
  2. eller så säger statistiken att man måste köpa lotter ett helt liv för att dra den rätta lotten....? därav alla gamlingarsom vinner?! hm? jag gnäller på att jag aldrig vinner men eftersom jag aldrig köper några så får jag kanske skylla mig själv?! kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!