torsdag 14 januari 2010

Tvätt...

Tack alla underbara vänner som har lämnat kommentarer här! Jag tror att det lutar åt snitt håller iallafall oavsett hur ont jag kanske kommer att få efteråt. På någotvis har det nu börja sjunka in i huvudet och jag försöker väga nackdelar med fördelar och är ute och läser på nätet om både och!
I vilket fall så har jag blivit skräckslagen att göra båda två så hur detta ska gå vet jag inte.... Men det måste gå och det kommer att gå det vet jag, men just nu känns det inte alls bra med något av dem....


Ingen energi idag heller... Men jag ska bita i det sura äpplet och ta tag i min gigantiska tvätthög som jag fortfarande inte tagit tag i... Fattar inte att det ska vara så svårt. Hur ska det bli när vi blir 5 i familjen om jag tycker att vi nu har mycket tvätt.... Och jag tillhör ändå de som är så lata så jag bara stryker det nödvändigaste som bla skjortor och sängkläder.... Det finns ingen frivillig som vill komma hit och tvätta och stryka så där en gång i veckan?;-) Dessutom lägga in dem snyggt i garderoben. För det är jag värdelös på. Min käre sambo (som är uppväxt i en klädaffär) säger att jag misshandlar mina kläder så som jag bara slänger runt dem;-)...

Jag ska försöka att även damma av huset. Nu är det över en vecka sedan någon gjorde ett städtag här hemma så det är ganska välbehövligt!

Herregud redan torsdag idag och snart är det åter helg! Och ännu en vecka har gått av min graviditet! Helgen blir mycket lugn. Vi har inget inplanerat vilket är ganska skönt med tanke på att det varit ganska fullt upp under hela julen!

1 kommentar:

  1. Stryka sängkläder? jag fattar ingenting, de blir ju ändå skrynkliga när man lägger sig i dem. Så lat kan jag inte säga att du är =) Tänk på att bebisens kläder är pyttesmå, så det kommer nog inte göra någon skillnad i tvätthögen =)puss puss

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!