onsdag 7 november 2012

Mörkret....

Detta mörker... De håller banne mej på att ta knäcken på mej... Mörkt när man åker till jobbet, mörkt när man åker hem... *suck* När ska jag få ljus på mej? Ja så klart på helgerna, men då har ju solen envisats att inte visa sig och regnet har stått som spö i backen... Vem vill gå ut då? Ja jag vet att man borde trotsa det, men nej jag vill inte;-)
Ljustterapi borde jag verkligen gå på! Någon som testat? Funkar det?
Har det inte blivit otroligt mörkt tidigare i år, eller är det bara jag som känner så efter denna sura vår, höst och vinter?
Tror att det kommer att kännas en gnutta bättre om det kommer lite vit snö och lägger sig på marken!
Idag visar sig solen på vår himmel! Sköna varma strålar letar sig in genom fönstret! Lovly!
Idag luktar det lussebullar i hela fabriken... Undra vem som bakar?;-) Eller så kanske det bara är jag som är extremt sugen på lussebullar och tänker så mycket på det så att det liksom kommer ut och in i mina sinnen;-) Borde kanske göra en sats såna bullar i helgen!?;-)
För första gången på många år längtar jag vääääldigt mycket efte jul! Hoppas att den känslan nu bara består;-)

2 kommentarer:

  1. Jag håller med till hälften. :) Jag vill ha ljusare tider, jag vill ha sol. Jag vill däremot inte ha snö. Inte ännu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja! Ljus vill jag ha! Julen..njae...fast lussekatter är gott :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!