lördag 24 november 2012

Älskade hav!

Har precis kommit hem från en tur nere vid havet! Guuud va jag älskar detta hav, kan inte få nog av det oavsett om det är sommar, vår, höst eller vintern.
Så där lite halvblåsigt så att de nyper tag i kinderna så att de får såna där fina rosor väder var det idag! Härligt!
Kussarna är oxå med här nere så jag lovar att det är fullt ös! Den första vaknade 5:15 imorse... Nej inte någon av mina, men de vaknade strax därefter. Men jag fick sova vidare och gick upp till ett dukat frukostbord klockan 9:00, lovlie! Nästan som på hotell ju!;-)
Skulle vi flytta någongång så skulle de banne mej bli hit ner till Varberg! Så där lagom stort, mysigt och med havet bara ett stenkasst från stan!
Nu väntar en långdusch och sedan shopping för hela slanten!;-)

4 kommentarer:

  1. Varberg är en underbar stad så jag förstår att du väljer den staden om det någon gång blir flytt. Önskar du besökte Varberg nästa helg så att du kunde varit med på tjejfoto kvällen.
    Ha en underbar helg i Varberg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Varberg är jättemysigt, men jag har bara varit där på vår och sommar..
    Ha en underbar helg
    Kram

    SvaraRadera
  3. Och du... 4 mil från Big Sis... ;)

    SvaraRadera
  4. Försökte kommentera från mobilen, men det gick inte alls! :-(

    Älskar också havet där, det är fantastiskt! :-)
    Njut så mycket det bara går och sen lite till. ;-)

    Kramiz Emma

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!