fredag 2 november 2012

En toppenkväll!!!

Gårdagens kväll blev sååå lyckad! Massor av glad shoppingflickor som både shoppade, drack vin och åt! Så skulle det vara jämt när man shoppar, att få ett glas vin serverat i handen när man går och drar i kläderna;)
Landade i sängen strax efter 23:30 och med en hel del vin i min kropp så vaknade jag upp 6 timmar senare och tja mådde som jag kanske förtjänade;)
Men nu är det tunga huvudet borta och jag mår bra igen!
Lovar er ett bildregn från gårdagskvällen senare i eftermiddag!!
Fredag, fredag, fredag hela dagen lång!!! Så underbart fantastiskt skönt!! Spånar på vad kvällsmenyn ska bestå av? Är riktigt sugen på något gott, men vad? Förslag?;)

6 kommentarer:

  1. Hei, innom for å ønske deg en fin helg :-)

    SvaraRadera
  2. Va härligt att kvällen blev lyckad! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för igår, intensiv visit för mig men det va super nice den lilla stunden :) och jag vann!!!!!!! Galet!!! Puss

    SvaraRadera
  4. Vi kör grillad kycking, bea och pommes- alltid på en fredag (kött oftast)..fantasilöst men går fort som attan!

    //Veronica

    SvaraRadera
  5. Jag är lite besviken för att jag inte bor närmare dig och kunde komma...
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!