måndag 4 maj 2009

Underbara vän!

Efter mitt inlägg om mitt utseende så fick jag världens finaste mess av den underbaraste vän som finns! Jag blev så glad för det. Det värmer mej i hjärtat och jag fällde en tår när jag läste det! Så här stod det:
Älskade vännen, läste sin blogg om utseende, och du är ju den finaste som finns. Vad är några kilon extra jämfört med 2 friska barn och ett eget friskt liv? Jag ska väl inte säga nåt, jag är också fixerad men inser nog ändå att det är insidan som räknas! Jag älskar dig som du är för att du är min bästa vän!

Förstår ni att man blir alldeles varm i hjärtat när man läser nått sånt! Vad vore livet utan såna vänner? Hon har så rätt min vän, det är verkligen insidan som räknas!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!