söndag 31 maj 2009

Min kropp sitter här....

Men inte jag. Fy va jag är trött idag. Mina sömntimmar har inte direkt varit någon skönhetssömn. Jag gick och la mej klockan 02 inatt. Men så har vi en väldigt morgonpigg son som vaknade klockan 06 och vägrade somna om. Så nu sitter jag här eller iallafall min kropp. För min hjärna känns ganska så såsig just nu. Kan knappt tänka.... Ioch för sig så kanske jag inte kan det i vanliga fall heller. Men nu är det extremt efter 4 timmars sömn. Nu gäller det bara att härda ut den lilla mannen så hoppas vi på att han somnar om en timme igen. O då ska jag gå och dra täcket över huvudet igen.
Men kvällen igår var iallafall väldigt lyckad. Vi hade kalas för Alfred med massor av god mat och dryck. Jag skriver mera om det lite senare ikväll. O jag fattar inte att jag inte känner mej mera "bakis" idag. Jag borde göra det efter den mängd jag drack igår. Och tack gode gud för att jag känner mej så här pigg. Annars hade det inte varit skoj alls för lilla Alfred idag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!