söndag 17 maj 2009

Min stora idol!


Jonas är min stora idol just nu! Han är så duktig och kom runt göteborgsvarvet på 2,30h!!
Jag kan ju säga att det var en mycket trött sambo som kom hem igår. Hans ögonlock hängde ner till knäna och hans kropp värkte! Idag har vi haft en rigtigt slöadag. En sån som man förtjänar om man sprungit 2,1 mil!
För min del har det blivit mest trädgård på schemat. Jag älskar verkligen att få ligga själv i mina buskar och rabbater och rensa och gräva. En superbra avkoppling och hjärnrensare. Där kan jag ladda mina batteri i lugn och ro utan att det är en massa barn som tjatar hela tiden.... Dessutom börjar det att ta lite form nu. Så snart kommer alla vackra blommor att blomstra fin på Bokgatan 6!
Igår blev vi bjudna av min underbara vän Hanna. Hennes lilla tjej fyllde 2 år och släkten skulle komma dit på kalas. Hon tyckte lite synd om mej och killarna för att vi skulle vara hemma själva. Så jag var hennes "syster" igår! En härligare syster kan man verkligen inte få. Hanna har verkligen hjärtat på rätt plats!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!