måndag 11 maj 2009

8 år!



Idag har jag och min STORA kärlek varit tillsammans i 8 härliga år! Vart den tiden har tagit vägen det vet inte jag. Ska det fortsätta så här fort så har nog 8 år snart gott dom med. Men vi har hunnit med mycket genom åren. Mycket sorg, glädje och kärlek. Konstigt att Jonas har stått ut med mej så länge med tanke på mitt humör som har svajat och alla graviditets hormoner som har spökat. Vi har fått 2 små ädelstenar tillsammans och köpt en fint hus!
Nu väntar jag bara på att få en till ring på mitt vänsta ringfinger. Att Jonas ska gå ner på knä och fråga om jag vill bli fru Grunditz! Men det verkar att ta sin lilla tid;-)
Jag älskar dej Jonas och hoppas att vi kommer att få ett långt och härligt liv tillsammans! Att vi kommer att få vara friska och kunna njuta av livet ihop tills den dagen våra hjärtan inte orkar slå längre.....
JAG ÄLSKAR DEJ!!!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!