lördag 9 maj 2009

Fy fan va jag är bra!


Får man berömma sig själv och säga att man är duktig? För det gör jag nu! Vaknade imorse och var lite sliten efter gårdagen. Jag var ute med gympaföreningen och bowlade och käkade. Det slank ner rätt många glas vin (som vanligt...) Barnen skötte sig väldigt bra inatt och vi sov ända fram till klockan halv nio! När man har barn så finns det inte en chans att få vara lite bakis. Det är bara att gå upp och fixa allt som ska göras. Så idag har min kära mamma och Tommy varit här och hjälpt mej i trädgården, så snart är jag nog färdig med den! Och så har jag städat åtminstånde halva huset! Det är inte så lätt att fixa allt själv med 2 små barn nu när Jonas är borta. Men jag fixar allt;-)
Visst lät det där kaxigt? Men man måste få berömma sig själv och tycka att man är bra ibland!

Alfred är lite sjuk. Han har 39 graders feber. Vet inte om det är tandfeber eller någon annan skit. För han är inte alls så påverkad av sin feber. Hade jag haft 39 grader hade jag legat dekad....
Ikväll ska jag åka ut till mamma och få mat där. Så skönt och lyxig! Jag älskar mitt liv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!