onsdag 27 maj 2009

Trött och sliten mamma....

Så känner jag mej just nu... Dagen har rullat på i rasande fart som vanligt. Lämna Douglas på dagis för att sedan träffa alla goa mammor för att ta vår vardagspromenad! Sedan blev det mumsigt fika hos Hanna! Skulle ha hunnit med och duschat mellan matlagning och ännu en hämtning men det hans inte med. Så klockan 14 var det dax för utvecklingssamtal för Douglas! Han är tydligen ett exemplariskt barn på dagis. Det fanns inget ont att säga om honom. Han finner sig i alla situationer och dra sig gärna undan för bråk! Hoppas att det fortsätter senare i livet oxå;-)Sedan stod det STOR handling på schemat. Jag packade in barnen i bilen för att åka in till Maxi i Jönköping Vi skulle dit för att köpa bla en bobby car till Alfred som fyller 1 år på fredag. Men jag shoppade en massa mat och blöjor och annat som hushållet behagar att använda. Så summan hamnade på 4018 kr! Jag fick extra hjälp med båda packning och skjuts med alla påsar till bilen! Så det kändes riktigt lyxigt att ha lite "privat Hjälp".
Vi ska ha kalas hela helgen och då kan det nog gå åt en hel del mat och gott fika!

Jag fångade Alfred pratandes i min mobil. Han tycker nog att jag pratar alldeles för mycket i telefonen med tanke på att han bara är 1 och vet exakt hur man gör!!!

Nu blir det sängen för min del. Saknar den väldigt mycket just nu. Jag hoppas att Alfred sover hela natten och att vi får en lång sovmorgon. För just nu känner jag att jag är en sliten morsa som lider av sömnbrist..... God natt alla mina kära vänner!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!