fredag 29 maj 2009

Alfred 1 år idag!

Idag på morgonen för 1 år sedan kom Alfred till världen med buller och brak. Han kämpade mycket för att komma ut genom mej. Men till slut hittade han ut och nu har det redan gått 1 år! Jag fattar inte vart det året tagit vägen. Han har liksom aldrig varit någon bäbis eftersom att han var ett stort pyre. Han vägde 4880 g och var 56 cm lång. Men att han snart går och pratar och tjatar hela dagarna är helt ofattbart. Idag sa han mamma på riktigt. Och han menade verkligen det! Vad vore jag utan mina barn? Jag älskar er så otroligt mycket!
Grattis på din stora dag min fina goa prins Alfred!!
Mums att äta tårta själv!
Så glad han blev för den nya fina bobbycaren!
Lycklig för alla paket och snören!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!