onsdag 20 juni 2012

Midsommarfest!

 I eftermiddag har jag, Alfred och Fabian varit på midsommarfest på förskolan! Vi hade grym tur med vädret med tanke på att morgonen var grå och kall... När vi dansade kring stången sken solen och värmde våra kroppar och hjärtan!
Axel och Alfred som bästa kompisar! De leker och leker och slåss och slåss. Men ändå kan de inte inte vara ifrån varandra...;-)
Alla dansade runt midsommarstången utom dom...;-)
Alfred han satt och filurade lite... Undra just vad det är han sitter och tänker på där...? *fniss*
Hemmagjort fika bröd och hemlagad saft var det i våran picknick korg... Nähä det var det visst inte, vem ljuger jag för? Hemköp kan det där med att göra så mycket godare fikabröd så jag skippade bakning och förresten vem vill vara inne och baka och safta när äntligen solen kommer fram? Inte jag iallafall;-)
Ikväll var det inga som helst protester om att somna! Alla 3 slocknade innan klockan slog 20! Lugnt och skönt för mamman och pappan i huset nu!;-)

3 kommentarer:

  1. Härligt väder, nu får vi hoppas att det vänder så vi får en massa värme och sol.

    SvaraRadera
  2. Hur gjorde du för att få dina barn att somna??? Här var det full rulle resten av kvällen men grannen och mormor ändå fick jag tvinga honom att blunda så han skulle somna vid 21.15. skoj att väcka honom vid 7 imorrn :)
    va fin du var idag förresten.

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga foton och verkligen tur med vädret!!
    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!