fredag 1 juni 2012

Fruktansvärt....

Jag klickar mej in på facebook och möter helvetesorden som jag inte vill läsa. Stora tårar rullar ner för mina kinder och jag gråter.. Äckliga jävla cancermonster är tillbaka, jag gråter ännu mer och kramar mina grabbar hårt... Fy fan va livet är orättvis...
Åsa, alla våra tankar går till er♥
Återigen... Livet är såååå skört, livet är fan inte rättvist... Lova att kramas lite extra idag, man vet inte vad som händer imorgon...
Snälla hjälp oss besegra cancern genom att skänka en slant!!
Åsa har en insamling HÄR! Gå in där och hjälp oss hjälpa. Alla bäckar små....

4 kommentarer:

  1. Hemska jä*la sjukdom hemsk att den drabbar så många vuxna och ännu värre när det är små barn som drabbas! Utrota denna hemska sak!

    SvaraRadera
  2. Usch, jävla cancermonster rent ut sagt! Är så mycket pogram på tv just nu, fixat inte att titta. Det är fortfarande för färskt, börjar känna av att det är ny kontroll på Nicklas. Vill inte, orkar inte! Vi har samlat in en liten slant i samband med malmömilen, många bäckar små. Kram <3

    SvaraRadera
  3. Äckliga jävla cancer!!!
    Har en Fuck cancer mössa, mitt bästa köp någonsin!
    Sänder en tanke till denna familj och självklart gick jag direkt in och skänkte pengar!
    Lilla flicka, jag hoppas du orkar kämpa <3
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!