fredag 15 juni 2012

Han kan om han vill!!!

Igår kom Jonas hem med en vacker blombukett! Jag blev så chockad att jag höll på att ramla av stolen och frågade vad han varit ute på för äventyr eller vad jag gjort för snällt för att få dessa! Vad han svarade det behåller jag för mej själv.... Mmm för de var visst lite barnförbjudna ord;) *fniss*
Men nu har jag iallafall fått bekräftat på att han kan om han vill! Han får gärna komma hem oftare med en fin bukett blommor till sin blivande fru, eller varför inte den där fina vigselringen som jag har sett ut...;) *harklar mej lite högt och hoppas på att han fattar min vink att jag gärna vill gifta mej snart*
Får ni ofta blommor eller små presenter av era respektive?

4 kommentarer:

  1. Blommor inte så ofta och gudars vad jag har klagat över det :) annars blir jag ganska bortskämd av min sambo.

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag vet vad han var på för äventyr... Jag såg en likadan (liknande?) bukett idag... ;-))

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag FICK väldigt ofta stora, långskaftade, röda rosor förr... ända tills jag klagade :-( Jag råkade säga att han inte behövde köpa så dyra blommor, som ändå vissnar så snabbt. Det finns ju andra blommor som är minst lika fina och står sig längre.... Efter det misstaget får jag bara blommor när jag fyller år, och ibland på bröllopsdagarna. Så passa dig ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. jag får aldrig blommor, jo när det är morsdag eller födelsedag:). Jag kan inte förstå att det kan vara så svårt att köpa något gulligt ibland. Man själv köper ju om man hittar något som är gulligt eller käckt:)

    Kram Annica

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!