lördag 23 juni 2012

Åh herreguuud....

Vaknade ganska pigg idag, men ju mer timmarna tickade iväg till eftermiddag så gjorde gårdagens vindrickning sig hörd... Åh herreguuud säger jag bara... Har smitit undan så fort jag haft tillfälle för att få vila huvudet... Har sovit lite var stans idag, både i vänners soffa, min säng och på golvet...
Fy fan på ren svenska för att vara bakis... Vid ett tillfälle idag höll jag på att lova att jag aldrig i mitt liv skulle dricka en droppe vin till...
Nu har mitt huvud landat på kudden och nu ska här sovas och herr självaste bakfyllan ska booooort!
Sov sött det ska jag göra!;)

3 kommentarer:

  1. Sluta dricka rödvin:) det är pest för mage o huvud. Det finns jätte goda vita viner kroppen mår mycke då. Jag vill inte vara moraltant :) färgad alkohol mår man dåligt av. En som aldrig är bakis längre men gärna tar några glas vin ibland ( vitt) älskar din blogg för du är så rolig o tokig

    SvaraRadera
  2. Du kan trösta dig med att jag, som inte drack en droppe igår, har varit svinatrött hela dagen...
    Sov gott! Hoppas du vaknar pigg och kry i morgon.
    KRAM bästa Karro!

    SvaraRadera
  3. Men uscha. Det är alltid hemskt när man är bakis.
    Hoppas att du vaknar upp och är betydligt piggare idag!
    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!