onsdag 6 oktober 2010

Skitnatt....

Uscha vilken skitnatt det har varit, har varit vaken minst en gång i timmen... Jag sitter och bäljar i mej kaffe för att hålla ögonen öppna och för att inte tappa humöret helt.... Fabian har varit helt bedrövlig och skrek och ville inte alls sova. Vet inte om han hade ont någonstans eller om han helt enkelt bara ville jävlas med sin mamma..;-) För pappan i huset han hör ingenting. Sista gången jag var uppe innan klockan 6 så lät jag honom skrika lite och tänkte att nu så borde han ju höra... Men icke, jag fick själv gå upp med hårda tunga steg. Men nu sover Fabian gott och kommer nog göra det tills jag väcker honom om knappt en timme. Då ska vi åka in till Jönköping och gå till doktorn med Douglas.
De är inte bara Fabian som har bökat runt i natt. Han fick även sällskap av sina storebröder som kom ner och la sig brevid mej. Douglas har hostat hela natten och Alfred har letat förtvivlat efter sin Sixten så fort han inte har haft den i sin hand... Inte en natt till, för då säger jag upp mej som mamma... Är man inte van vid vaken nätter så blir det katastrof i kroppen när det kommer en sådan här natt... Tycker extremt synd om er som alltid har det så här på nätterna och fattar inte hur ni orkar...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!