fredag 22 oktober 2010

Fredagsmys hos familjen Grunditz/ Johansson!

Fredagsmyset inleddes med pizza och ett glas rött!! *Härligt*

Sedan hade jag turen att får bli fredags stylad av frisör Douglas! Han är en riktig stjärna på kam och spray;-)! Jag hoppas att frisör talangen håller i sig, det vore ju inte helt fel med en frisör i familjen;-)

Nu blir det tv och mys i soffan och givetvis godis;-)! Känner redan hur gött trött min kropp blev efter ett glas rött! Jag hoppas även att mina 2 älsta små killar oxå är trött i kroppen och knoppar in snart. Skönt att få lite vuxen tid så här på fredagskvällen;-)!
Ha en underbar fredag och skål på er;-)

1 kommentar:

  1. Mmmmm pizza vad gott!
    Det ska vi med ha i helgen, fast egengjord denna gången =)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!