onsdag 20 oktober 2010

Insperations kväll!

Har tillbringat min kväll och varit lite kreativ på en insperations kväll! Tyvärr fick jag inte med mej den stora inspirationen som jag hade önskat och som brukar irra runt i min hjärna....

Men jag satte ihop ett litet arrangemang iallafall! Färgerna blev ju som vanlig vitt och grönt, dock inte svart....


Tyckte ju att det var något som fattades i mitt lilla arrangemang och det var ju en svart detalj... Svart går ju alltid hem;-)!

Nu står den och pryder vårt alrums bord så fint! Köpte lite extra pynt till en krans som jag ska fixa imorgon!! Gick ifrån färgen grön och kommer att köra på en lila färg! Är lite sugen på att börja föra en lila i hemmet... Men grönt är ju skönt så det är ju svårt att avstå från;-)!!!

6 kommentarer:

  1. Åhh! vad snyggt!!!

    SvaraRadera
  2. Superfint !!// Krickan.

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt!!!
    Ska bli kul att se kransen oxå =)
    Kram/E

    SvaraRadera
  4. Jättefin och jag säger som du, vill oxå ha in lila i hemmet, skulle tom kunna tänkam ig en lila soffa, har sett en ursnygg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. ÅÅ vill oxå HA..så fin..det där med lila e modigt tycker ja, hemma hos mig präglas allt utom barnens rum av grått, vitt och svart!!! Vill oxå ha LILA som i tidigare år var en favvo färg...kanske..

    ;) hoppas att du får en fin dag!! Sanna

    SvaraRadera
  6. Oj va snyggt och va duktig du är.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!