fredag 15 oktober 2010

Fredags fin!!

Stog i badrummet och sminkade mej nyss för kvällens besök hos goda vännerna Martina och Fredrik, när jag fick besök av Alfred!

Han ville oxå gör sig fin, visste precis vad som var till vad och tyckte han blev sååå fin! Helt överlycklig över att få sminka sig;-) Nu är han fredags fin och vi kan snart bege oss iväg! Men först ska vi försöka få på Alfred lite kläder, de börjar bli lite för kallt att gå naken ute nu....;-)

Ha en underbart mysig fredags kväll i kylan! De ska vi ha och jag hoppas att jag orkar hålla mina ögon uppe längre än till 22 ikväll;-) Och så håller jag alla tummarna att Fabian sover hela natten inatt så vi alla får sova ut ordentligt!

4 kommentarer:

  1. ahhh men va söööt! så man smälter :)

    Kika gärna in http://heartbeatdesign.blogspot.com för beställningar av mössor - stora som små

    SvaraRadera
  2. Håller mina tummar med för sömnen!!=)

    SvaraRadera
  3. Vilken liten goding :o)!

    Kra,!

    SvaraRadera
  4. Men gud vad gulligt :) Hihi..

    Hoppas att ni får en underbar lördag!!
    Många kramar <3

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!