måndag 25 oktober 2010

Gör...

Idag gör jag allting utom något nyttigt... Orkar liksom inte med de som jag borde göra.... Jag har verkligen bara suttit ner på rumpan idag. Tror jag ska göra barnen sällskap som sitter och tittar på planet 51! Jag menar det är ju 1000 gånger roligare att se på film än att göra en massa måsten här hemma;-) Så om jag inte gör grejerna nu så finns de ju alltid kvar att göra imorgon. Eller så kanske jag har sådan tur att min snälla sambo gör de grejerna ikväll när jag har barngympan och när jag är på min träning;-)! Tycker inte om att ha en massa göra jobb... Så jag gör nog barnen sällskap iallafall! =)


Alfred vill kan som vanligt inte sitta ner och titta på tv utan gör allt annat... Han kanske kan göra mina göra saker? Eller inte för då får jag nog ännu mer göra jobb efter det;-)
Ser ni ett framstek hos Alfred... Han har fortfarande tröjan på sig fast han varit hemma nästan en timme från dagis!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!