fredag 29 oktober 2010

Oväntat besök!

Snart lider denna mysiga fredag mot sitt slut... Jösses vad dagarna och framförallt veckorna går fort...
Ikväll har vi haft fredagsmys med taco, vin och fina grannar! Det blev en spontanbjudning av grannarna som bjöd in sig själv;-) Nä då skämt och sido;-) Vi har iallafall haft en mysig kväll tillsammans med dom, så nu sitter jag här själv i soffan när de andra sover. Alfred somnade för två minuter sedan. Att han bara orkar hålla ut så länge, pappan somnade före honom;-)! Tror jag oxå ska krypa ner under täcket snart så jag orkar med helgen!;-)
Natti natt alla fina!!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Skulle vilja höra dina åsikter gällande mitt bemötande på dagis jag precis skrivit om, känner mig illa behandlad men skulle bra gärna vilja höra hur andra ser på det - gå gärna in och läs vad som hände imorse då jag lämnade min son och svara på mina två frågor jag skrev under - hur ska jag gå tillväga nu?!
    Inlägget hittar du här: http://saabiina.blogg.se/2010/october/29-oktober-10-dagis.html

    Tack för hjälpen!
    Kram /sabina & Leon

    SvaraRadera
  2. Hej sötnos
    Vad trevlig med lite besök, även om de inte är planerade =)

    Nu behöver jag mer morgonkaffe=)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas helgen blir bra1

    (Kikar in via Monstermalla och vidare till Bella och så vidare....)

    SvaraRadera
  4. Spontankvällar är de bästa :o).

    Vilke n fin gardinkappa man skymtar i bakgrunden!! Mer bilder av hemmet ;o).

    Kram och gonatt!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!