måndag 4 oktober 2010

Mör i kroppen!!

Idag känns det som om jag blivit överkörd av tåget... Jag har ont i muskler som jag inte trodde jag hade. Mina ben känns som stumma stockar och axlarna är så där härligt möra!!! Men jag kom upp ur sängen idag iallafall;-) Kanske blir det värre imorgon..? Men jag ska på step up ikväll så då kanske jag tränar bort min träningsvärk? Eller så kanske det blir värre;-)

Idag har vi inget planerat förutom gymping ikväll. Men som denna dagen redan har börjat med hyss från vår lilla Emil så får vi nog och göra. Nyss matade han nintendo wii spelet full med cd skivor... Nästan så man tappar humöret på den lille mannen... Han gör saker hela tiden... (paus...) Tillbaka igen, fick lov att pausa mitt skrivande för att Emil eller jag menar Alfred hällde ut en massa yoggi...*Suck* Jo som sagt så behöver jag nog inte oro mej för att jag kommer att behöva ligga på sofflocket och pilla naveln idag... Jag har nog att göra...

Och har jag inte det så fick vi ca 3 liter kantareller av snällaste Anders i lördags som jag måste rensa idag!! *Lovley*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!