söndag 17 oktober 2010

Misslyckad...

I eftermiddags fick vi besök av fika sugna familjen Magnusson. Jonas skulle iväg en sväng och tvätta bilden så jag bad honom köpa något riktigt smarrigt till fikat! Hem kommer han tomhänt och har förstås glömt bort att köpa något fika bröd.... (Som vanligt...) Så jag fick slänga ihop nått själv. Var grymt sugen på en drömrulltårta, vilket inte ser ut att vara så svårt att göra. Men varje gång jag gör den så misslyckas jag, så även idag... Inte smakade den något vidare heller:-( Min vän Veronica därimot är världsbäst på att göra drömrulltårta och hennes är helt gudomligt god. Så nu ska hon få bli min bagare av drömrulltårta hädanefter, för idag var det sista gången jag gjorde den...

4 kommentarer:

  1. He he he, gött att fler misslyckas med sina bakverk! ;-)

    SvaraRadera
  2. Min senaste drömtårta såg ut ungefär lika... =)

    SvaraRadera
  3. Men den VAR god ;) jag lovar! Kraaam

    SvaraRadera
  4. Men den ser fantastiskt kladdig och god ut!!
    Usch, nu blev jag sjukt sugen :o).

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!