söndag 3 oktober 2010

Kräftskiva!!!

Igår var vi på en mycket lyckad kräftskiva med MASSOR av god mat, så goda kräftor har jag nog aldrig i hela mitt liv ätit!!! Och gissa vad som står på menyn ikväll, KRÄFTORNA som blev över!!;-)

Även om man är bortbjuden så är det VÄLDIGT svårt att behålla kläderna på tycker Alfred.... Vi hade nog bara varit där i bara 10 minuter, sedan ramlade kläderna av;-)
Douglas och hans tjej Tilde, så söta är dom!!! ;-)


Kvällen blev inte jätte sen. Vi kom hem vid tolv tiden och då bokstavligt talat stupade jag i sängen och har sovit i 8 timmar i ett sträck. Vet inte när det hände sist..? Kände att jag hade massor av sömn att ta igen, så idag känner jag mej som en ny människa! Fabian hade sovit gott hos sina kusiner och fått massor av kärlek och uppmärksamhet!!;-)

Tusen tack snälla Veronica och Per för en toppen kväll!!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!