måndag 11 oktober 2010

Äpple eller päronform......

Har du en päronformad kropp? Grattis. En rumpa modell större kan göra att du inte kommer drabbas av hjärtsjukdomar. Ja så skriver aftonbladet. Så grattis till mej då som har en äppelformad kropp och har nästan allt mitt fett uppe på magen och brösten...
Alla är vi skapta på olika sätt och tur är väl det, så att alla inte skulle gå runt och se likadana ut;-) Men jag är inte nöjd över att ha fått en äppelkropp... Speciellt inte att gud bestämde att han skulle ge mej gigantiska bröst, som dessutom hänger. De är ständigt i vägen och min rygg och nacke pallar snart inte dessa stora klumpar... Efter att jag har ammat klart så ska jag gå till doktor och boka tid för bröst förminskning! Jag har alltid haft stora bröst och det har ju inte blivit mindre som alla andras bröst när de fått barn och ammat klart. Nej då, jag har minsann mina kvar... Och större och större efter varje färdig amning har de minsann blivit och MYCKET hängigare, snart kan jag väl slänga dom över axlarna;-)
Jag drömmer om att kunna gå utan bh och mysa runt här hemma, har nog inte gjort de sedan jag var 12 år..... Jag kan inte hitta en normal bh för då krävs de storlek GIGANTISK och SVINDYR...
Jag hoppas på att få en operation av landstinget pga av hälsan. Tänk att kunna springa och hoppa utan att känna brösten dunka i hakan varje gång jag hoppar, att kunna köpa snygga och sexig bh och framför allt må bra!!!
Någon som har samma problem som mej? Eller som kanske till och med ha gjort det?
Hur är de med era bröst? Är ni nöjda med dem? För stora eller för små? Äppelkropp eller päronkropp?

7 kommentarer:

  1. Det finns en fanatastisk butik i Halmstad som heter Sally och Sara allt för mulliga magar och stora bröst en höjdarbutik, om du inte redan hittat den/ Victoria

    SvaraRadera
  2. Jo då, äpple här med...:(

    SvaraRadera
  3. Jag är nog ett päron. Ska du förminska dina bröst, så skänk överflödet till mig!!!! :)

    Anna-Karin.

    SvaraRadera
  4. Hade stora bröst innan, E i kupa. Gemongick en gastric bypass i maj förra året och har idag c. Det hade jag när jag träffade min man för 16 år sedan. Det som jag skall göra nu i framtiden är att jag vill ha dom upplyfta på plats så att säga. Vill absolut inte fylla då jag är helt nöjd med denna strl. Men vill som sagt gärna ha dom på plats igen..*ler*

    SvaraRadera
  5. Jag är absolut ett päron "smal" på överkroppen (ja inte nu då men i vanliga fall)och mer fettresurser på rumpa och lår... Bröst ja you know my story haha men där kan nog behövas några extra gram efter nästa amning, suck

    Ses ikväll
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Jag är som du ett klart äpple!!
    Skrev en remiss till kirurgen för många år sedan att jag ville förminska mina bröst som bara var i vägen när jag tränade m.m. men de skrev att jag var tvungen att gå ner 12 kg UTAN att ens ha sett mig.. Kändes sådär.. =(
    Hoppas du lyckas bättre!!
    Ses på onsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Äpple här med... usch.. fattar inte de som klagar på stort ASS det är ju snyggt !!
    Brösten däremot gillar jag att ha stora, men det hade ju inte gjort något om de stog upp lite mer :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!