onsdag 27 oktober 2010

Neeeeeeeeeeeeeej!

Ställde mej på vågen idag och den äckliga lilla saken visade ett kilo plus:-( IGEN!! Vad är det för feeeel på min kropp?? Jag känner mej som en uppsvälld sprickfärdig ballong just nu som dessutom är fylld med vätska från topp till tå... Folk börjar väl snart fråga om jag är gravid igen med tanke på att magen åter börja puta som om jag vore i 5:e månaden.. *STOR suck*
Tror jag ska bli tvärt imot. Ät-så-mycket-du-vill-och-rör-dej-absolut-inget-metoden..?? Då kanske jag lyckas gå ner några hekto;-)


Mitt i all min besvikelse så skulle jag försöka hitta en klädtrasa att ha på mig imorse... Och hör och häpnad, jag fick på mej ett par jeans som varit för små. Men hur går detta egentligen ihop sig? Jeans som åter passar efter graviditeten och plus på vågen? Hmmm tror minsann att vågen lever sitt eget liv eller så är det min kropp som är åt helskotta konstigt propesionelig??;-)

4 kommentarer:

  1. Ammar du?

    Annars kanske det bara är Tant Röd som snart knackar på dörren, då har man ju en tendens att svullna upp ett kilo eller två :)

    SvaraRadera
  2. Gud vilka snygga brallor!

    Skit i kilot! Du är smalare än mig iaf :o)!

    Och faaan! Där förlorade jag...

    SvaraRadera
  3. Hej hej, jag skulle nog tipsa dig om att strunta i vanlig våg, hitta nån med scanning våg som mäter vätska, ben, muskler och fett i kroppen. Det kan ju vara musklerna som ökar och inte alltid bara fett. Om du inte vet nån som gör sån scanning så vet jag 2. Kram

    SvaraRadera
  4. Skit i vågen......

    Mät istället så blir det j*vligt mycke roligare;-)

    Kör på som du gör snyggo....

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!